I. OBJEDNANIE TOVARU
Objednávky môžete uskutočniť niekoľkými spôsobmi:
on-line: objednaním v e-shope,
elektronickou poštou: info@sedacky-pohovky.sk,
telefonicky na čísle: + 421 918 186 527, 0905 476 996.
Po obdržaní objednávky Vám bude do 24 hodín zaslaný informačný mail, v ktorom budú uvedené podrobné informácie o tovare (meno a priezvisko odberateľa, druh objednaného tovaru, doba dodania a pod.). Ak odberateľ bude súhlasiť s podmienkami dodania tovaru v informačnom maili, až potom sa objednávka berie ako prijatá dodávateľom.
Pre záväzné potvrdenie objednávky odberateľom je nutné zaplatiť zálohu vo výške 20% z ceny objednávky na náš účet (číslo účtu je uvedené nižšie), do poznámky uveďte Vaše priezvisko, po zaplatení zálohy začína plynúť dodacia doba tovaru.
V prípade prekážky nedodania tovaru na strane dodávateľa, záloha bude vrátená v plnej výške a odberateľ dostava zľavu 5% z nasledujúceho nákupu .
Pri neočakávanom predĺžení dodacej doby Vám bude poskytnutá zľava 2%.
Ak tovar zákazníkovi príde a nemôže si ho ihneď prevziať, neúčtujeme žiadne skladné /stojné/.
Všetky zaslané objednávky Vám potvrdíme najneskôr do 24 hodín elektronickou poštou. Všetky prijaté objednávky sa považujú za záväzné a musia byť viazané zálohou, inak nebudú akceptované.
II. CENY
Po potvrdení objednávky našou spoločnosťou Vám garantujeme výšku ceny za výrobok.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
Firma KATER, s. r. o. je platcom DPH. Všetky ceny uvedené v katalógu sú vrátane DPH, bez nákladov
na dopravu a dodanie tovaru.
Platiť za tovar sa dá:
v hotovosti pri preberaní tovaru,
vopred: úhradou zálohovej faktúry, prípadne finálnej faktúry,
prevodným príkazom: na náš účet v PRIMA BANKA na číslo účtu: IBAN SK 42 3100 0000 0043 9001 6208,
priamym vkladom: na náš účet v PRIMA BANKA na číslo účtu: IBAN SK 42 3100 0000 0043 9001 6208.
Daňový doklad - faktúru posielame spolu s tovarom alebo samostatne poštou. Za tovar sa platí najneskôr pri preberaní tovaru.
Predaj na splátky - spolupracujeme so splátkovou spoločnosťou QUATRO.
IV. DODACIE PODMIENKY
Dodacia doba je do 3 - 45 dní od potvrdenia objednávky (po zaplatení zálohy odberateľom). Pri platbe vopred expedujeme tovar až po prevode peňazí na náš účet.
V prípade špeciálnej objednávky sa stanovuje individuálna dodacia doba, o ktorej je zákazník vopred informovaný.
Dovoz tovaru
Rozvoz tovaru zabezpečuje samotná spoločnosť KATER, s.r.o., kvôli bezchybnému a bezpečnému dodaniu tovaru k konečnému spotrebiteľovi. V prípade, že si odvoz tovaru zabezpečí odberateľ, neberieme na zreteľ žiadne reklamácie spôsobené pri preprave tovaru.
DOPRAVA JE ZADARMO PO CELEJ SLOVENSKEJ REPUBLIKE.
V. Záruka
Záručnú dobu upravujú príslušné ustanovenia Občianského zákonníka a Obchodného zákonníka (platí pre právnické osoby), ak nie je priamo uvedená v záručnom liste. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k poškodeniu tovaru došlo neodbornou inštaláciou, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou ako oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou.
VI.Záručná doba
Záručná lehota je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Ak má tovar dlhšiu záručnú lehotu, je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji riadne vyplnený a potvrdený záručný list, v ktorom sú určené podmienky a rozsah tejto záruky. Ak sa reklamácia kupujúceho vybaví výmenou chybného tovaru za bezchybný, platí na nový výrobok záručná lehota od dátumu prevzatia nového tovaru.
VII. REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Zákazník má právo neprebrať tovar v prípade, že sa obsah dodávky nezhoduje s objednávkou, je na ňom viditeľné mechanické poškodenie, alebo je tovar neúplný. Skutočnosti týkajúce sa poškodenia, alebo kompletnosti dodávky, ktoré zákazník zistí až po prevzatí (prípadne vybalení) tovaru, bezodkladne nahlási telefonicky na 0918 186 527, mailom na info@sedacky-pohovky.sk alebo poštou na adresu KATER, s. r. o., Lipová 19, 052 01 Spišská Nová Ves a ďalej sa postupuje v zmysle reklamačného poriadku spoločnosti KATER, s r.o. Pri uplatnení reklamácie skontaktuje zákazníka pracovník reklamačného oddelenia, ktorý u neho uskutoční obhliadku tovaru a posúdi oprávnenosť reklamácie. Zákazník predloží doklad o nákupe tovaru (faktúra, dodací list alebo záručný list) a manuál, ak bol súčasťou dodávky.
Reklamovaný tovar musí obsahovať výrobný, identifikačný štítok a doklad o jeho nadobudnutí. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené neodbornou manipuláciou a ani na škody vzniknuté počas prepravy vlastnou prepravou. Reklamácie sa vybavujú maximálne do 30 dní odo dňa nahlásenia reklamovanej závady. O vybavení reklamácie Vás budeme bezodkladne informovať.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Zákazník ma právo odstúpiť od zmlúvy do 14 dní bez udania dôvodu. Prepravné náklady znáša kupujúci v prípade, ak sa nejedná o reklamáciu. Predávajúci vráti zaplatenú čiastku na účet kupujúceho najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
Ak zákazník využije na vrátenie tovaru dopravu firmy KATER, s. r. o., budú mu účtované náklady spojené s vrátením tovaru vo výške 20% z ceny tovaru. Tovar na dobierku nepreberáme.
Na vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy využije zákazník formulár na odstúpenie od zmluvy - súbor ku stiahnutiu TU.
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV
Dňom 1. februára 2016 nadobúda účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi.
Spotrebiteľ má právo v prípade, ak dôjde k sporu s predávajúcim, po tom, čo využije všetky možnosti na vyriešenie sporu, obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporu, ktorého hodnota bude vyššia ako 20,- €. Subjekt alternatívneho riešenia sporu ukončí spor do 90 dní odo dňa jeho začatia, pričom o predĺžení lehoty o 30 dní (aj opakovane) upovedomí navrhovateľa.
Dôležité je upozorniť, že spotrebiteľ musí využiť všetky zákonom dané možnosti pred tým, ako sa obráti na príslušný orgán alternatívneho riešenia sporu, napr. uplatní si svoje právo v reklamačnom konaní.
Zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov nájdete tu: http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu: http://www.soi.sk/files/documents/formular/navrh-na-zacatie-ars.pdf
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe: ars@soi.sk
SPLÁTKOVÁ SPOLOČNOSŤ QUATRO
Reklamačný poriadok spoločnosti Quatro nájdete tu:
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Podmienky ochrany osobných údajov
V prípade spracovania osobných údajov, ktoré je založené na súhlase dotknutých osôb pre účely zasielania obchodných oznámení a na účely iných aktivít priameho marketingu internetového obchodníka.
Ochrana osobných údajov
- TOTOŽNOSŤ A KONTAKTNÉ ÚDAJE SPRÁVCA
1.1. Správcom Vašich osobných údajov je spoločnosť KATER, s. r. o., (ďalej len "správca").
1.2. Kontaktné údaje správcu sú nasledujúce: Lipová 19, 052 01 Spišská Nová Ves, IČO: 44099916, IČ DPH: SK2022610744, tel. 0905 476 996, email: info@sedacky-pohovky.sk
1.3. Správca nemenoval poverenca pre ochranu osobných údajov
- ZÁKONNÝ DÔVOD SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
2.1. Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").
- ÚČEL SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
3.1. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie daňových dokladov za prenájom systému, obchodných oznámení a činenia iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
3.2. Zo strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 nariadenia.
- DOBA ULOŽENIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
4.1. Doba, po ktorú budú Vaše osobné údaje správcom uložené, sú 3 roky, najdlhšie však do odvolania Vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov (na tento účel spracovania).
- ĎALŠÍ PRÍJEMCOVIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
5.1. Ďalšími príjemcami Vašich osobných údajov budú firmy Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ eshopového systému WEBAREAL), firma Unihost s.r.o. (správca serverov) a firma Casablanca INT (prevádzkovateľ dátového centra), Heureka Shopping s.r.o. (spracovanie emailu pre zasielanie emailového dotazníka spokojnosti), VÚB BANKA (prevádzkovateľ spoločnosti QUATRO), Ing. Blanka Anďalová (účtovnícke operácie).
- PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJOV
6.1. Za podmienok stanovených v nariadení máte právo požadovať od správcu prístup k Vašim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie Vašich osobných údajov, prípadne obmedzenie ich spracovanie, právo namietať proti spracovaniu Vašich osobných údajov, a ďalej právo na prenosnosť Vašich osobných údajov.
6.2. Máte právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov daný správcovi. Týmto však nie je dotknutá zákonnosť spracovania Vašich osobných údajov pred takýmto odvolaním súhlasu. Váš súhlas so spracovaním osobných údajov môžete odvolať na emailu: info@sedacky-pohovky.sk
6.3. Ak by ste sa domnieval(a), že spracovaním Vašich osobných údajov bolo porušené alebo je porušované nariadenie, máte okrem iného právo podať sťažnosť u dozorného úradu.
6.4. Nemáte povinnosť osobné údaje poskytnúť. Poskytnutie Vašich osobných údajov nie je zákonnou či zmluvnou požiadavkou a ani nie je požiadavkou, ktorá je nutná k uzatvoreniu zmluvy.
Tieto podmienky ochrany osobných údajov nadobúdajú účinnosť dňom 22.05.2018